شرایط گارانتی


شرکت سخت افزار سپهرآسیا  در دو دهه فعالیت خود، کلیه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش خود را تحت لوگوی "گارانتی سپهرتل" به عنوان یک گارانتی خوشنام ارائه نموده است
 

شرایط گارانتی 
1-آسیب بدنه،ضربه خوردگی و... شامل گارانتی نمی شود.
2-شرکت درقبال اطلاعات موجود در دستگاه شما مسؤلیتی ندارد.
3-هر گونه تعمیرات توسط افراد غیر مجاز باعث ابطال گارانتی می شود.
4-لوازم جانبی(کابل،شارژر،هندزفری)شامل گارانتی نمی باشد.
5-هرگونه قلم خوردگی و مخدوش بودن اطلاعات کارت باعث ابطال گارانتی می شود.
6-نصب نرم افزارهای غیر مجاز،جیلریک و روت کردن گوشی موجب ابطال گارانتی می گردد.
7-قطعاتی که قابلیت تعمیر نداشته باشد،تعویض میگردند.
8-تعویض گوشی مطابق با قوانین کشور انجام می گردد.
9-برای  دستگاه هایی  که از گارانتی خارج شده اند در صورت تمایل مشتری و در قبال دریافت وجه، خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

برای پاسخگویی به سوالات فنی و همچنین پشتیبانی دستگاه، می توانید با شماره  58468000-021 تماس حاصل فرمایید .